Diyarbakır'da, baharın habercisi olarak bilinen kenger bitkisi, tezgahlarda yerini almaya başladı.
Havaların ısınmasıyla Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki yüksek dağ eteklerinde doğal olarak yetişen kenger bitkisi, vatandaşlar tarafından toplanarak satışa sunuluyor.
Pazarda kenger satan Umut Gezer, halkın kengeri çok sevdiğini söyledi.
Kengerin 1 aydır tezgahlarda yer aldığını belirten Gezer, "Kilosunu 5 liraya satıyoruz. Herkes kengeri çok seviyor, bu yüzden satışlarımız çok iyi oluyor. Bu mevsimde geçimimizi bundan sağlıyoruz" dedi.
Son Dakika › Yerel › Diyarbakır'da Kenger Tezgahlarda Yerini Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.