Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde darbe girişiminin ardından başlatılan demokrasi nöbeti devam ediyor.
15 Temmuz'da "Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY)" üyeleri tarafından başlatılan darbe girişiminin ardından sokağa çıkan Doğubayazıt halkı, darbe girişiminin 12. gününde de demokrasi nöbetini tutmaya devam etti. Kaymakamlık binası bahçesinde bir araya gelen yüzlerce vatandaş, gece geç saatlere kadar demokrasi nöbeti tutan vatandaşlara, Kaymakam Ulaş Akhan da destek verdi. Vatandaşların gelişlerinden memnun olduğu belirten Akhan, Doğubayazıt halkına teşekkür etti.
Kaymakamlık bahçesinde kılınan namazın ardından gelen vatandaşlara çay ve çorba ikram edildi. - AĞRI
Son Dakika › Yerel › Doğubayazıt'ta Demokrasi Nöbeti Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.