Dörtyol Kaymakamı Soytürk'e Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dörtyol Kaymakamı Soytürk'e Ziyaret

27.11.2015 13:40

Dörtyol Kaymakamı Recep Soytürk, Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğretmenlerini ve "Erasmus-Nature Ranger (Doğa Koruyucuları) Projesi" kapsamında ilçeye gelen Avrupalı konukları makamında kabul etti.

Dörtyol Kaymakamı Recep Soytürk, Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğretmenlerini ve "Erasmus-Nature Ranger (Doğa Koruyucuları) Projesi" kapsamında ilçeye gelen Avrupalı konukları makamında kabul etti.

Soytürk, kabülde yaptığı konuşmada, ilçede son dönemlerde Avrupa Birliği (AB) projelerinin gerçekleştirilmesinin memnun edici olduğunu söyledi.

Eğitime önem verdiklerini ve bunların da projelerle desteklenmesini olumlu karşıladıklarını belirten Soytürk, emeği geçenlere teşekkür etti.

Dörtyol Gevher Nesibe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Abdurrahman Onbaşıgil de Soytürk'e proje hakkında bilgi verdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Dörtyol Kaymakamı Soytürk'e Ziyaret - Son Dakika


Advertisement