Döşemealtı Belediyesi Personel Müdürlüğü tarafından belediye birim müdürleri ve sorumlularına yönelik eğitim semineri gerçekleştirildi.
Eğitimleri veren Döşemealtı Belediyesi Personel Müdürü Hasan Kuray, amaçlarının kentsel gelişim ve performans arttırımı konularında birim müdürleri ve sorumlularını eğitmek olduğunu kaydetti.
Belediye olarak kentin yaşam kalitesini arttırmayı hedeflediklerini dile getiren Kuray, kentsel gelişimi sağlayacak alt yapı ve üst yapı projelerinin gerçekleştirilmesi yönünde yapılması gereknleri anlattı.
Kuray, eğitimleri aylık olarak yapacaklarını kaydetti.
Muhabir: Süleyman Elçin
Yayıncı: Hızır Hacısalihoğlu - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Döşemealtı Belediyesi Personeline Eğitim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.