DSİ 11. Bölge Müdürlüğü'nde, Kurban Bayramı münasebetiyle bayramlaşma töreni yapıldı.
Edirne'de bulunan DSİ 11. Bölge Müdürlüğü'nde bayram sevinci erken yaşandı. Bölge Müdürü Adil Sabancı ve TES-İŞ Edirne Şubesi Mali Sekreteri Hayri Dağdemir'in iştirakiyle gerçekleşen bayramlaşma töreninde bölge müdürlüğünde görev yapan tüm personel son mesai gününde bir araya geldi. - EDİRNE
Son Dakika › Yerel › DSİ 11. Bölge Müdürlüğü'nde Bayramlaşma - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.