Düzce Valisi Ali İhsan Su Oyunu Kullandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Valisi Ali İhsan Su Oyunu Kullandı

Düzce Valisi Ali İhsan Su Oyunu Kullandı
10.08.2014 13:05

Düzce Valisi Ali İhsan Su, oyunu Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu’nda kullandı.

Düzce Valisi Ali İhsan Su, oyunu Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu'nda kullandı.

Düzce Valisi Ali İhsan Su, oy kullanmak için eşi Zeliha Su ile birlikte Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu'na geldi. 1121 numaralı sandıkta oy kullanan Vali Su, oy kullanma işleminin ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Vali Su, "Şu ana kadar olumsuz herhangi bir olayımız yok. Bu anlamda Düzce genelinde güvenlik görevlilerimiz sandıklarda, sandık çevresinde kentimizin diğer alanlarında güvenlik tedbirlerini aldık" dedi. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Düzce Valisi Ali İhsan Su Oyunu Kullandı - Son Dakika


Advertisement