Engelli Yolu'na Park Eden Araçlar Çekiliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Engelli Yolu'na Park Eden Araçlar Çekiliyor

Engelli Yolu\'na Park Eden Araçlar Çekiliyor
02.11.2014 09:54

İzmit Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, engelli yollarını işgal eden araç sürücüleri hakkında yasal işlem yapıyor.

İzmit Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, engelli yollarını işgal eden araç sürücüleri hakkında yasal işlem yapıyor.

İzmit Zabıta Müdürlüğü ekipleri, engelli vatandaşlar için yapılan yollar üzerine park eden ve engellilerin geçişini zorlaştıran sürücüleri cezalandırıyor. Zabıta yetkililerinin yaptığı açıklamada kentin çeşitli yerlerinde bulunan engelli yolların, engeli vatandaşların rahat ve güven içinde kullanımı için yapıldığını hatırlatarak, "Engelli yollarının işgal edilmemesi için defalarca uyarıda bulunmamıza rağmen bazı kişiler uyarıları dikkate almıyor. Özellikle araç sürücüleri, engelli yollarına park ederek engelli vatandaşların can güvenliğini tehlikeye düşürmektedir. Bu konuda sık sık denetimlerde bulunuyoruz. Engelli yolunu işgal eden araçlar çekiciyle çekilip sürücüler hakkında da cezai işlem yapılıyor" dediler. - KOCAELİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Engelli Yolu'na Park Eden Araçlar Çekiliyor - Son Dakika


Advertisement