Erciş Belediyespor'dan Bir Galibiyet Daha - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erciş Belediyespor'dan Bir Galibiyet Daha

Erciş Belediyespor\'dan Bir Galibiyet Daha
06.03.2016 16:30

Erciş Belediyespor çıktığı ikinci play-off maçından da galibiyetle ayrıldı.

Erciş Belediyespor çıktığı ikinci play-off maçından da galibiyetle ayrıldı.

Mücadele ettiği ligi namağlup tamamlayarak play-off maçlarına katılmaya hak kazanan Erciş Belediyespor, geçen hafta deplasmanda Edremitspor'u mağlup eden Erciş Belediyespor, bu hafta da DSİ Spor'u konuk etti. Erciş Şehir Stadı'nda oynanan maçın ilk yarısı Erciş Belediyespor'un 2-1'lik üstünlüğüyle tamamlandı. Maçın ikinci yarısında gelen karşılıklı gollerle Erciş ekibi sahadan 3-2'lik skorla galip ayrıldı.

Oynanan maça Ercişli futbol severler tribünleri doldurarak yoğun ilgi gösterirken, Erciş Belediye Meclis üyeleri de takımı yalnız bırakmadı. - VAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Erciş Belediyespor'dan Bir Galibiyet Daha - Son Dakika


Advertisement