Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde Şehit Öğretmen Aynur Sari Ortaokulu, kağıt toplama kampanyası başlattı.
Okul Müdürü Umut Çatak, yaptığı açıklamada, atık kağıt toplama kampanyası başlattıklarını ifade ederek, kampanya ile tasarruf bilincini kazandırmayı ve atık kağıtların ekonomiye kazandırılmasını hedeflediklerini belirtti.
Çatak, "Atık kağıt ürünleri toplama kampanyasının süreklilikle yürütülmesi okullarımıza, öğrencilerimize, yeşili koruma adına çevremize ve geri dönüşüm olarak ekonomimize de faydalı olacağı kanaatindeyim" dedi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Ergani'de Kağıt Toplama Kampanyası Başlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.