Erzurum'da Yıl Sonu Sergisi Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erzurum'da Yıl Sonu Sergisi Açıldı

17.07.2012 18:40

Erzurum Büyükşehir Belediyesi Meslek Edindirme Merkezi tarafından yıl sonu sergisi açıldı.

Erzurum Büyükşehir Belediyesi Meslek Edindirme Merkezi tarafından yıl sonu sergisi açıldı.

Mahallebaşı semtindeki Meslek Edindirme Merkezi salonunda, kursiyerlerin yol boyunca yaptığı el emeği göz nuru eserleri yer aldı.

Serginin açılışını yapan Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken, mesleki eğitimin önemine dikkat çekerek, meslek ve sanat kurslarının aslında toplumun her kesimi için önemli olduğunu söyledi.

Meslek sahibi olmanın önemli olduğunu ifade eden Köken, "Günümüzde her insanın en az bir meslek sahibi olması gerekiyor. Bunun yanında sanatsal etkinliklere yönelik kurslar da büyük önem taşıyor" dedi.

Muhabir: Gamze İspirli/ Ayşe Yıldız

Yayıncı: Yahya Öylek - ERZURUM

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erzurum'da Yıl Sonu Sergisi Açıldı - Son Dakika


Advertisement