Eskişehir Eğitim-Bir Sen Şube Başkanı İsmail Altınkaynak,
4+4+4 kademeli eğitim sistemi yasasına destek verdiklerini söyledi.
Altınkaya yaptığı açıklamada, kademeli eğitim sistemi ile ilgili benzer bir önergeyi 2010'da düzenlenen 18. Milli Eğitim Şurası'nda ilk kez Eğitim-Bir-Sen'in gündeme getirdiğini belirterek, "Kesintili eğitim modelinde, öğrenciyi merkeze alan, kişisel becerilerini ön plana çıkaran bir anlayışın hakim olmasını bekliyoruz.
Eğitim basamaklarının kademeli olması, öğrencilerin kendilerini daha başarılı bulacakları alanlara yönelmelerini kolaylaştırarak, onların hayata hazırlanmalarına, hayatı daha iyi bir şekilde anlamalarına katkı sağlayacağını düşünüyoruz dedi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Eskişehir Eğitim-Bir-Sen'den 4+4+4 Eğitim Sistemine Destek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.