Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB) ile ETÜ arasında Ar-Ge ve İnovasyon'a yönelik işbirliği protokolü imzalandı.
Protokol, girişimcilerin AR-GE, inovasyon ve endüstriyel uygulamalara yönelik projelerinin KOSGEB mevzuatı çerçevesinde desteklenmesine yönelik iki kurum arasında işbirliğini öngörüyor.
Merkezi Derslikler Binamızda imzalanan protokolle Erzurum'da Ar-Ge çalışmalarının daha verimli olması ve yenilik potansiyelinin artırılması planlanıyor.
İmzalanan protokole göre oluşturulacak kurula KOSGEB ve Üniversite tarafından tahsis edilecek öğretim elemanları; kurul üyeliği, İzleyici ve proje değerlendirme raporu hazırlamakta görevlendirilebilecekler. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Etü - Kosgeb İşbirliği Protokolü İmzalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.