Genç Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği tarafından hazırlanan Eğitimde Adım Adım İlerleyelim Projesi kapsamında, 150 öğrenci dershaneye gönderiliyor.
Genç Kaymakamlığı'ndan yapılan açıklamada, SODES tarafından desteklenen projeyle 150 öğrencinin dershaneye gönderildiği, öğrencilerin lise mezunu 75 kız ve 75 erkekten oluştuğu belirtildi.
Kalkınma Bakanlığı'nın finanse ettiği projeyle, üniversiteye yerleşecek öğrencilere de destek verileceği bildirildi.
Muhabir: Naim Boşkut/ Nurten Aslan
Yayıncı: Şengül Oymak - BİNGÖL
Son Dakika › Yerel › Genç'te Öğrencilere Dershane Desteği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.