Gölbaşı Kaymakamlığı Geri Dönüşüm Aracı Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölbaşı Kaymakamlığı Geri Dönüşüm Aracı Aldı

Gölbaşı Kaymakamlığı Geri Dönüşüm Aracı Aldı
30.01.2013 14:34

Gölbaşı Kaymakamı Ali Edip Budan, katı atık tesisinde kullanılmak üzere katı atık toplama aracının kaymakamlık bünyesine kazandırıldığını söyledi.

Gölbaşı Kaymakamı Ali Edip Budan, katı atık tesisinde kullanılmak üzere katı atık toplama aracının kaymakamlık bünyesine kazandırıldığını söyledi.

Kaymakam Budan, yaptığı açıklamada, girişimleri sonucu Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından katı atık toplama aracının kaymakamlığa hibe yolu ile kazandırıldığını söyledi.

Kaymakam Budan, "Ham madde ve enerji kullanımında, teknoloji seçiminde doğal kaynak kullanımında israfın önlenmesi, çevrenin korunması ve kirliliğin önlenmesi amacıyla tüm faaliyetlerimizde atıkların azaltılmasını ve geri kazanım yolu ile ülke ekonomisine yeniden kazandırılmasının sağlanmasını amaçlıyoruz" dedi. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gölbaşı Kaymakamlığı Geri Dönüşüm Aracı Aldı - Son Dakika


Advertisement