Hasta Refakatçilerine Ücretsiz İftar ve Sahur - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hasta Refakatçilerine Ücretsiz İftar ve Sahur

08.07.2013 19:48

İnegöl Devlet Hastanesi, ramazan boyunca hasta refakatçilerine ücretsiz iftar ve sahur verecek

İnegöl Devlet Hastanesi,  ramazan boyunca hasta refakatçilerine ücretsiz sahur ve iftar verecek.

Hastanenin Basın ve Halkla ilişkilerden Sorumlu Başhekim Yardımcısı Uz. Dr. Hayrettin Göçmen, gazetecilere yaptığı açıklamada, oruç tutan refakatçilere ücretsiz iftar ve sahur  vereceklerini söyledi.

Göçmen, ramazan ayında toplumsal huzur ve hoşgörünün doruğa çıktığını belirterek,"Hastaları ile refakatçi olarak kalan yakınlarının iftar ve sahur saatlerinde yemek ihtiyaçları hastanemiz yemekhanesinde ücretsiz karşılanacaktır. Hasta refakatçilerimiz kendilerine verilmiş  refakatçi kimlik kartını göstermek suretiyle D Blok 5. kattaki hastane yemekhanemizde  bu hizmetimizden faydalanabileceklerdir " diye konuştu.

Göçmen, hasta ziyaret saatlerinde de düzenleme yaptıklarını kaydederek, şöyle konuştu:

"Ramazan ayında hastaların moral ve motivasyon açısından, kurallar ve imkanlar elverdiği ölçüde daha çok ziyaretçiyle buluşmasını sağlamak amacıyla ziyaret saatleri sabah 10.00 ile akşam 22.00 arasında olmak üzere 12 saate çıkarılmıştır. Halkımızdan ziyarete açık saatlerde hasta bakım ve tedavileri için çalışan sağlık personelimizle koordineli hareket etmelerini, hasta sağlığı ve tedavisi için gösterdiğimiz hassasiyete önem vermelerini önemle rica ederiz." - Bursa

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Hasta Refakatçilerine Ücretsiz İftar ve Sahur - Son Dakika


Advertisement