Spor Toto 2. Lig'in yeni ekiplerinden İnegölspor, iç transferde Samet Gül ve Serkan Özdemir ile sözleşme yeniledi.
Bordo-beyazlı ekip, oyuncuları Samet Gül ve Serkan Özdemir ile tekrar anlaşarak iki oyuncunun da sözleşmelerini 1 yıl uzattı.
Bu arada kulüp yönetimiyle yaptığı görüşmenin ardından süre isteyen Alişan Ural'ın ise Gaziosmanpaşaspor ile anlaştığı bildirildi
Geçen sezonun devre arasında Ankara Demirspor'dan transfer edilen Ahmet Aras ile de sözleşmenin karşılıklı feshedildiği belirtildi.
Muhabir: Şaban Kılıçcı/ Metin Aktaş
Yayıncı: Doğan Sarıtaş - BURSA
Son Dakika › Güncel › İnegölspor'da Transfer Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.