Karaman Muhtarlar Derneği Başkanı Yahya Soytürk ve Yönetim Kurulu üyeleri Belediye Başkanı Kamil Uğurlu'yu makamında ziyaret etti.
Muhtarlar Derneği Başkanı Soytürk ve yönetim kurulu üyelerini tebrik eden Başkan Uğurlu, derneğin çalışmalarını yakından takip ettiğini söyledi.
Soytürk, başkanlığındaki derneğin uzun yıllardır bu görevi layıkıyla yerine getirdiğini, tekrar bu göreve gelmesininde bunun bir göstergesi olduğunu ifade eden Uğurlu, şunları kaydetti:
"Sizler halkımızla bizim aramızda bir köprü vazifesi görüyorsunuz. Onların sorunlarını, taleplerini bizlere taşıyarak vatandaşımıza daha iyi hizmet sunmak adına bizlere yön veriyor, destek oluyorsunuz. Bütün çalışmalarımız insanların hizmetine sunulmak için yapılan hadiseler. Dolayısıyla bizim muhtarlarımızla kesinlikle et ve tırnak gibi bir arada olmamız lazım. İnşallah karşılıklı bu yardımlaşma devam ettiği sürece hizmet yürüyecektir."
Muhtarlar Derneği Başkanı Yahya Soytürk ise yönetim olarak faaliyetlerinin artarak devam edeceğini belirterek," Belediyemiz ile istişare içerisinde çalışıyoruz. Sağ olsun başkanımız her daim yanımızda. Sorunlarımıza, taleplerimize hemen cevap veriliyor. Başkanımızın geliştirdiği projeler ve yaptığı çalışmalarla Karaman'ın daha iyi bir konuma geldiğini görüyoruz. Bizlere olan desteklerinden dolayı yönetim kurulum adına kendilerine teşekkür ediyorum" dedi.
- KARAMAN
Son Dakika › Yerel › Karaman Muhtarlar Derneğinden Başkan Uğurlu'yu Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.