Karaman polisinin amaç dışı bıçak taşıyanlara yönelik yaptığı uygulamalarda 2 tabanca ile çok sayıda bıçak ele geçirildi.
Karaman İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı resmi ve sivil ekipler, 16-26 Temmuz tarihleri arasında şehrin en işlek caddeleri ile halkın yoğun olarak bulunduğu yerlerde amaç dışı bıçak taşıyanlara yönelik bir dizi uygulama yaptı. Yaya olarak yapılan uygulamalarda çok sayıda bıçak ile 2 adet tabanca ele geçirildi. Üzerinde bıçakla dolaşan 16 kişiye Karaman Valiliğinin aldığı kararla Kabahatler Kanununun 32. Maddesine göre 3 bin 328 lira idare para cezası kesilirken, 4 kişiye de amaç dışı bıçak ve taşıması yasak ruhsatsız tabanca bulundurmaktan adli işlem başlatıldı. Emniyet Müdürlüğü, halkın huzur ve güvenliği için yapılan uygulamaların bundan sonrada sıkça yapılacağını bildirdi. - KARAMAN
Son Dakika › Yerel › Karaman Polisinden Şahıslara Yönelik Uygulama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.