Kayseri Erciyesspor'da 3 Puan Mutluluğu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri Erciyesspor'da 3 Puan Mutluluğu

Kayseri Erciyesspor\'da 3 Puan Mutluluğu
11.11.2013 12:31

Kayseri Erciyesspor Basın Sözcüsü Kaan Savruk, deplasmanda alınan 3 puanın, yönetim, teknik heyet ve futbolcuların moralini yerine getirdiğini söyledi.
Kayseri Erciyesspor Basın Sözcüsü Kaan Savruk, Elazığspor deplasmanından alınan 3 puanın...

Kayseri Erciyesspor Basın Sözcüsü Kaan Savruk, deplasmanda alınan 3 puanın, yönetim, teknik heyet ve futbolcuların moralini yerine getirdiğini söyledi.

Kayseri Erciyesspor Basın Sözcüsü Kaan Savruk, Elazığspor deplasmanından alınan 3 puanın kendilerini mutlu ettiğini belirterek, "Alınan 3 puan çok iyi oldu. Önümüzdeki hafta kendi sahamızda oynayacağımız Gençlerbirliği maçı için de iyi hazırlanıp bir seri yakalamak istiyoruz" diye konuştu.

Savruk, deplasmanda alınan 3 puanın hem yönetim, hem teknik heyet hem de futbolcuların moralini yerine getirdiğini söyledi. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kayseri Erciyesspor'da 3 Puan Mutluluğu - Son Dakika


Advertisement