Kızıltepe Belediyesi, 500 yeni çöp konteyneri aldı.
Kızıltepe Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Hasan Songür yaptığı açıklamada, ilçede evlerin önünde bulunan teneke konteynerlerin oluşturduğu görüntü kirliliğine son vermek için çalışma başlattıklarını belirterek, aldıkları 500 çöp konteynerini eskileriyle değiştireceklerini ifade etti.
Hedeflerinin daha sağlıklı ve temiz bir ilçe haline gelebilmek olduğunu kaydeden Songür, "Konteynerleri sokaklara bırakmakla kalmıyor, çöplerin toplanması konusunda da sıkı ve düzenli bir şekilde çalışıyoruz" dedi.
Hasan Songür, yeni çöp konteynerlerinin ilçede ihtiyaç duyulan bölgelere yerleştirileceğini söyledi.
- MARDİN
Son Dakika › Yerel › Kızıltepe Belediyesi 500 Çöp Konteyneri Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.