Kırklareli Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Cemalettin Saygılı, kristalize balın ısıtılmadan tüketilmesi gerektiğini belirterek, "Balın oda sıcaklığında saklanması gerekiyor" dedi.
Saygılı, AA muhabirine yaptığı açıklamada balın yaklaşık bir yıl arasından kristalize olduğunu söyledi.
Balın oda sıcaklığında muhafaza edilmesi gerektiğini belirten Saygılı, ısıtılan balda arının salgıladığı enzimlerin dejenere olduğunu belirtti.
Balın insan sağlığı açısından son derece faydalı olduğunu anlatan Saygılı, "Her birey sabah kahvaltısında mutlaka bal tüketmeli. Bal, özellikle yaz aylarında halsiz ve yorgun düşen insan vücudunun dinç ve zinde durmasını sağlıyor. Balın oda sıcaklığında saklanması gerekiyor. Kristalize olan bal ısıtılmadan tüketilmeli" diye konuştu. - Kırklareli
Son Dakika › Yerel › 'Kristalize Balı Isıtmadan Tüketin' Önerisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.