"Kristalize Balı Isıtmadan Tüketin" Önerisi - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Kristalize Balı Isıtmadan Tüketin" Önerisi

"Kristalize Balı Isıtmadan Tüketin" Önerisi
26.08.2013 14:46

Kırklareli Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Saygılı: "Balın oda sıcaklığında saklanması gerekiyor"

Kırklareli Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Cemalettin Saygılı, kristalize balın ısıtılmadan tüketilmesi gerektiğini belirterek, "Balın oda sıcaklığında saklanması gerekiyor" dedi.

Saygılı, AA muhabirine yaptığı açıklamada balın yaklaşık bir yıl arasından kristalize olduğunu söyledi.

Balın oda sıcaklığında muhafaza edilmesi gerektiğini belirten Saygılı, ısıtılan balda arının salgıladığı enzimlerin dejenere olduğunu belirtti.

Balın insan sağlığı açısından son derece faydalı olduğunu anlatan Saygılı, "Her birey sabah kahvaltısında mutlaka bal tüketmeli. Bal, özellikle yaz aylarında halsiz ve yorgun düşen insan vücudunun dinç ve zinde durmasını sağlıyor. Balın oda sıcaklığında saklanması gerekiyor. Kristalize olan bal ısıtılmadan tüketilmeli" diye konuştu. - Kırklareli

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Kristalize Balı Isıtmadan Tüketin' Önerisi - Son Dakika


Advertisement