Diyarbakır'ın Kulp İlçe Belediye Başkanı Mehmet Nesim Şimşek, vatandaşlarla bir araya geldi.
Yeni Mahalle'de, kıraathaneleri dolaşarak halkın sorunlarını ve sıkıntılarını dinleyen Şimşek, fırsat buldukça vatandaşların problemlerini dinlediklerini söyledi.
Vatandaşların su sıkıntısıyla ilgili sorularıyla karşılaşan Şimşek, su probleminin ilçenin en büyük sorunlarından olduğunu dile getirerek, bu meselenin çözümü için 23 Eylül 2013 tarihinde ihale yapılacağını, ilçenin bu sorundan kurtulacağı müjdesini verdi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Kulp Belediye Başkanı Şimşek, Vatandaşlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.