Küre'de İdare Şube Başkanları Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Küre'de İdare Şube Başkanları Toplantısı Yapıldı

Küre\'de İdare Şube Başkanları Toplantısı Yapıldı
19.09.2015 16:30

Kastamonu’ya bağlı Küre ilçesinde 2015 yılı 2.dönem İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı yapıldı.

Kastamonu'ya bağlı Küre ilçesinde 2015 yılı 2.dönem İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı yapıldı.

5442 sayılı İl İdaresi Kanunu gereğince Küre Kaymakamı Nesim IŞIK, başkanlığında yapılan toplantıda kurumların genel durumları ve çalışmaları ve hizmet sırasında karşılaşılan hususlar değerlendirildi.

Halk Eğitim Merkezi toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya tüm Kamu Kurum ve Kuruluşlarının amirleri katıldı.

Toplantıda Kaymakam Nesim IŞIK, kurumlarımızda karşılaşılan sorunlar, talepler-ihtiyaçlar ve hizmetlerin sunumu ve kalitesi ile ilgili dikkat edilmesi gereken hususlara değindi.

Toplantı da resmi kurumların vatandaşlara verimli ve kaliteli hizmet vermesi açısından daha fazla katkı sağlaması istendi. - KASTAMONU

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Küre'de İdare Şube Başkanları Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement