Bayburt'ta, "Kutlu Doğum Haftası" kapsamında naat programı düzenlendi.
Bayburt Üniversitesi İlahiyat Fakültesi tarafından Şair Zihni Kültür Merkezi'nde düzenlenen programa, İl Müftüsü Kemalettin Aksoy, İl Milli Eğitim Müdürü Seydi Doğan, İl Genel Meclis Başkanı Raci Bayrak, öğretim üyeleri, öğrenciler ile vatandaşlar katıldı.
Programda Kuran-ı Kerim okundu, öğrenciler tarafından Hazreti Muhammed'i anlatan şiirler seslendirildi. İlahiler ve kasidelerin de okunduğu etkinlikte,
"Hazreti Peygamber ve İnsan Onuru" konulu sinevizyon sunumu yapıldı. Program, Veda Hutbesi'nin okunmasının ardından sona erdi. - BAYBURT
Son Dakika › Yerel › Kutlu Doğum Haftası Kutlanıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.