Lapseki'ye bağlı Dışbudak, Kocaveli ve Beybaş köylerinde hayır yemeği verildi.
Beybaş Muhtarı Sadık Özdem, "hayır yemeği" geleneğinin uzun yıllardır sürdüğünü belirterek, "Büyüklerimizden gördüğümüz gibi geleneği sürdürüyoruz. Hayrımızı yaptık, Allah kabul etsin. Gelenlere çok teşekkür ediyorum" dedi.
Hayır yemeklerine Belediye Başkanı Gani Mehmet Ekim, Çardak Belediye Başkanı Basri Ulaş, Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş ile çok sayıda kişi katıldı. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Lapseki'de 3 Köyde Hayır Yemeği Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.