Lapseki'de Doğa Yürüyüşü Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki'de Doğa Yürüyüşü Yapıldı

23.06.2013 17:01

Lapseki'de doğa yürüyüşü yapıldı.

Lapseki'de doğa yürüyüşü yapıldı.

Lapseki Belediyesi ile Lapseki Toplum Sağlığı Merkezi tarafından düzenlenen ve yaklaşık 200 kişinin katıldığı yürüyüş 3 kilometrelik parkurda gerçekleştirildi.

İlçe Sağlık Müdürü Merve Büyükal, yürüyüşe katılanlara teşekkür edip, "Günde 30 dakika yürüyüş her vatandaş için çok önemlidir" dedi. - Çanakkale

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Lapseki'de Doğa Yürüyüşü Yapıldı - Son Dakika


Advertisement