Mendil Kapmaca" ve "Tombik" Oyunu Turnuvası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mendil Kapmaca" ve "Tombik" Oyunu Turnuvası

30.05.2015 17:32

Dörtyol Kaymakamı Recep Soytürk, okullar arası "Mendil Kapmaca" ve "Tombik" oyunu turnuvalarında dereceye giren takımlara ödüllerini verdi.

Dörtyol Kaymakamı Recep Soytürk, okullar arası "Mendil Kapmaca" ve "Tombik" oyunu turnuvalarında dereceye giren takımlara ödüllerini verdi.

Soytürk, ödül töreninde yaptığı konuşmada, ilçede bu tür unutulmaya yüz tutmuş geleneksel oyunları canlandırmayı hedeflediklerini belirtti.

Eğitim öğretim başarısının yanı sıra sosyal aktivitelerde de başarılı olmanın, öğrencilerin motivasyonu arttırdığını ifade eden Soytürk, "Özellikle unutulmaya yüz tutmuş oyunlarımızı tekrar canlandırmaya ve gelecek nesillere aktarmaya yönelik bu tür etkinlikler önem arz etmektedir" diye konuştu.

Daha sonra Soytürk, dereceye giren öğrencilere madalya ve kupalarını takdim ederek, başarılarının devamını diledi.

15 takımın katıldığı turnuvada "Tombik" oyunununda Mehmet Akif İlkokulu, "Mendil Kapmaca" yarışmasında ise Gazi İlkokulu takımı birinci oldu.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Mendil Kapmaca' ve 'Tombik' Oyunu Turnuvası - Son Dakika


Advertisement