Bünyan ilçesinde mevsimlik işçi olarak çalışan 10 kişi sabah kahvaltısında yedikleri yemekten zehirlendi.
Karadayı köyünde, tarlada yaptıkları kahvaltıda yedikleri yemekten zehirlenen tarım işçileri R.Ç, S.A, F.K, F.Y, T.Y, N.E, C.K, Ö.K, Ü.E. ve Y.K. Bünyan Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
İşçilerin tedavilerinin ardından taburcu edildiği, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.
Muhabir: Sercan Küçükşahin
Yayıncı: Orhan Canbulatel - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Mevsimlik İşçiler Yemekten Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.