Milli Emlak Müdürlüğü 2b Hak Sahiplerini Uyardı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Milli Emlak Müdürlüğü 2b Hak Sahiplerini Uyardı

Milli Emlak Müdürlüğü 2b Hak Sahiplerini Uyardı
20.09.2013 13:02

Kamuoyunda 2B olarak bilinen 6292 Sayılı Orman Köylülerinin Kalkınmalarının Desteklenmesi ve Hazine Adına Orman Sınırları Dışına Çıkarılan Yerlerin Değerlendirilmesi ile Hazineye Ait Tarım Arazilerinin Satışı Hakkındaki Kanun gereğince...

Kamuoyunda 2B olarak bilinen 6292 Sayılı Orman Köylülerinin Kalkınmalarının Desteklenmesi ve Hazine Adına Orman Sınırları Dışına Çıkarılan Yerlerin Değerlendirilmesi ile Hazineye Ait Tarım Arazilerinin Satışı Hakkındaki Kanun gereğince yükümlülüklerini yerine getiren ve Milli Emlak Müdürlüğü tarafından tebligatları yapılanların satış işlemleri devam ediyor.

Milli Emlak Müdürlüğü'nün en yoğun günlerini yaşadığını belirten Manavgat Milli Emlak Müdürü Hüseyin Değerli, "Müdürlüğümüzde günlük ortalama 120 vatandaş 2 B satış işlemi yapılmaktadır" dedi. Manavgat'ta 2B için toplam 7 bin 734 başvuru yapıldığını belirten Değerli, "Şu ana kadar 6 bin 542 hak sahibine tebligat yapıldı. Tebligatını alarak müdürlüğümüze gelen hak sahiplerinden 4 bin 410 tanesinin satış işlemleri tamamlandı. Çolaklı ve Gündoğdu beldeleri ile Bereket ve Yavrudoğan köylerinde bulunan bin 192 kullanıcının tebligatı da önümüzdeki günlerde yapılacaktır. Tebligat eline geçen hak sahibi vatandaşların en geç 3 ay içerisinde müdürlüğümüze başvurarak satış işlemini tamamlaması gerekiyor. Aksi takdirde hakkını kaybedecektir. Vatandaşlarımızı mağdur duruma düşmemeleri için bu konuda duyarlı olmaya çağırıyorum" dedi. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Milli Emlak Müdürlüğü 2b Hak Sahiplerini Uyardı - Son Dakika


Advertisement