Muratpaşa Belediyesi 600 Yaşlıyı Yemekte Buluşturdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Muratpaşa Belediyesi 600 Yaşlıyı Yemekte Buluşturdu

Muratpaşa Belediyesi 600 Yaşlıyı Yemekte Buluşturdu
18.03.2015 16:24

Muratpaşa Belediyesi, 600 yaşlı vatandaşı “Yaşlılara Saygı Haftası” yemeğinde buluşturdu.

Muratpaşa Belediyesi, 600 yaşlı vatandaşı "Yaşlılara Saygı Haftası" yemeğinde buluşturdu.

Muratpaşa Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından Yaşlıevi'ne devam eden ve kentteki huzurevlerinde yaşamlarını sürdüren yaşlı vatandaşlara yemek verildi. "Yaşlılara Saygı Haftası" nedeniyle Muratpaşa Belediyesi'nce verilen yemeğe olumsuz hava koşullarına rağmen 600 yaşlı katıldı.

Muratpaşa Belediyesi Yaşlıevi bahçesinde verilen yemeğe katılan yaşlı vatandaşları, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal'ın eşi Ümran Uysal konuk etti. Başkan Uysal'ın eşi Ümran Uysal, Muratpaşa Belediye Başkan Yardımcıları İbrahim Cephaneci, Hasan Kaçmaz ve Muzaffer Türe ile birlikte yaşlılarla tek tek ilgilenerek sohbet etti. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Muratpaşa Belediyesi 600 Yaşlıyı Yemekte Buluşturdu - Son Dakika


Advertisement