Muratpaşa Belediyesi tarafından Türk Üniversiteli Kadınlar Derneği Antalya Şubesi işbirliğiyle, çeşitli branşlardaki kursiyerlere yönelik çevre konulu konferans düzenlendi.
Muratpaşa Belediyesi Değirmenönü Kültür Sanat Merkezi'nde düzenlenen konferansa, çeşitli branşlarda eğitim alan kursiyerler, dernek yöneticileri ve vatandaşlar katıldı. Konferansa katılan Muratpaşa Belediyesi Meclis Üyesi Devlet İlkay Öncel "Gelecek nesillere bırakabileceğimiz en büyük miras temiz bir çevredir" dedi.
Konferansta Muratpaşa Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, çevrenin korunması ve önemi hakkında slayt gösterisi ile birlikte bilgiler verdi. Konferansta ayrıca, evsel, bahçe, moloz ve ev eşyası atıklarının günlük toplanması, çevrenin korunmasına yönelik yapılacak çalışmalar soru cevap şeklinde katılımcılara aktarıldı. Çevre konferansının kendileri için çok yararlı olduğunu belirten kursiyerlere, konferans sonrasında Temizlik İşleri Müdürlüğü ile Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü'nün faaliyetlerini anlatan broşürler dağıtıldı. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Muratpaşa'lı Belediyesi'nden Çevre Konferansı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.