Ankara'nın Nallıhan ilçesinde belediye başkanlığına seçilen İsmail Öntaş, mazbatasını aldı.
İlçe Seçim Kuruluna belediye meclis üyeliğine seçilen ekibiyle gelen Öntaş, mazbatasını Kurul Başkanı Fatih Akyol'un elinden aldı.
Mazbatını aldıktan sonra AK Parti ilçe başkanlığına geçen Öntaş, yaptığı açıklamada, Nallıhan halkı tarafından Belediye Başkanlığına layık görüldüğünü belirtti.
Oy veren vermeyen tüm vatandaşlara teşekkür eden Öntaş, "Seçimin huzur içinde geçmesi için çaba sarf eden tüm kamu görevlilerine, partimiz üyelerine ve seçmenlere, ilçe başkanımıza ve yönetim kurulu üyelerimize teşekkür ediyorum. Bu günden sonra halkımız bize ciddi sorumluluk verdi. Bu sorumluluk bilinciyle ve tüm ekibimizle birlikte Nallıhan'a hizmet için çalışacağız" dedi. - Ankara
Son Dakika › Yerel › Nallıhan Belediye Başkanı Öntaş, Mazbatasını Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.