Narman spor kulübü
bayan curling takımı lig maçlarında aldığı başarıdan sonra boş durmayıp final maçlarına hazırlandı.
Türkiye bayanlar curling liginde 18 takımın yarıştığı maçlar sonucunda Narmanspor bayan curling takımının çeyrek finale kalarak büyük bir başarıya imza attığını
söyleyen Narmanspor kulübü Başkanı Hüseyin Yavuz, "23 Mart 2012 tarihinde başlayacak olan final müsabakalarında Narmanspor Curling takımı ile Erzurum Gençlikspor kulübü saat 11.30 'da Erzurum Curling Arena Salonunda karşılaşacaktır. Tüm spor severlerin desteğini beklemekteyiz. Ayrıca Narmanspor erkek curling takımımız ise Türkiye 10'cusu olmasından dolayı bu başarıda emeği geçen teknik ekibe, oyunculara ve maddi manevi desteklerini esirgemeyen tüm yardımseverlere teşekkür ediyorum." dedi.
Narmanspor kulübü Başkanı Hüseyin Yavuz, Narmanspor olarak farklı spor dallarında da yarışacak sporcular yetiştirmeyi planladıklarını söyledi. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Narmanspor Bayan Curling Takımı Final Maçlarına Hazır - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.