Nazilli Belediye Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri 650 metrelik asfalt yenileme çalışması yaptı.
Nazilli Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, asfaltlama ekiplerinin Çapahasan Mahallesi 5 Eylül Caddesi üzerinde asfalt yenileme çalışmaları yaptığı belirtildi.
Çalışmaları yerinde kontrol eden Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, ilçedeki tüm mahallelerde sorunları çözümü için çalıştıklarını belirterek,
"Çalışma başlattığımız bölgede özelliğini yitirmiş asfalt kazınarak tesfiyesi yapılan toplamda 650 metrelik yolun asfalt çalışması Fen İşleri Ekiplerimizin yaptıkları yoğun çalışma ile 2 iş günüde bitirilerek halkın hizmetine girdi" dedi.
Muhabir : Bahattin Albayrak/ Suat Deniz
Yayıncı: Tolga Albay - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Nazilli Belediyesi Asfalt Sezonunu Başlattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.