Öğrenciler Bu Kez Sesleriyle Yarıştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrenciler Bu Kez Sesleriyle Yarıştı

Öğrenciler Bu Kez Sesleriyle Yarıştı
17.04.2012 10:22

Fethiye Ticaret Meslek, Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi öğrencilerinin Turizm Haftası nedeniyle gerçekleştirdikleri ses yarışması öğretmen ve öğrenciler tarafından ilgiyle izlendi.

Fethiye Ticaret Meslek, Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi öğrencilerinin Turizm Haftası nedeniyle gerçekleştirdikleri ses yarışması öğretmen ve öğrenciler tarafından ilgiyle izlendi.

Okul salonunda öğretmenlerden oluşan jüri gözetiminde yapılan ses yarışmasına 20'ye yakın öğrenci katıldı. Öğrenciler, müzik olmadan şarkılarını söylerken, zaman zaman salondaki çok sayıda öğrenci, bu şarkılara eşlik ettiler. Şarkıları seslendiren öğrencilerin, oldukça heyecanlı oldukları gözlenirken, yarışmada birinciliği Melisa Özersinci, ikinciliği İsrafil Mutlu, üçüncülüğü de Özgür Şapbak isimli öğrenciler kazandı. Ses yarışmasını kazanan öğrencilere, Okul Müdürü Sedat Dostabakan, Müdür Yardımcısı Mustafa Yapıcı ve Öğretmen Kutlay Bayıldıran tarafından alkışlar arasında sunuldu. Turizm Haftası nedeniyle ayrıca aynı okulda resim sergisi de açıldı. - MUĞLA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğrenciler Bu Kez Sesleriyle Yarıştı - Son Dakika


Advertisement