Öğrenciler "Şehitlere Saygı" Projesiyle Çanakkale'ye Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrenciler "Şehitlere Saygı" Projesiyle Çanakkale'ye Gitti

Öğrenciler "Şehitlere Saygı" Projesiyle Çanakkale\'ye Gitti
24.05.2013 09:50

Bu geziyle öğrencilerin Çanakkale Savaşı alanı ve atalarının yaşadığı zorluk ve kahramanlıkların yerinde görmelerinin amaçlandığını belirten Okul Müdürü İbrahim Koparan, "Gezimizin amacı öğrencilerimize bu vatanın nasıl bir fedakarlıkla"...

Naci Hakkı Ulusoy Ortaokulu, "Şehitlerimize Saygı" konulu okul projesi kapsamında Çanakkale'ye gezi düzenledi

Bu geziyle öğrencilerin Çanakkale Savaşı alanı ve atalarının yaşadığı zorluk ve kahramanlıkların yerinde görmelerinin amaçlandığını belirten Okul Müdürü İbrahim Koparan, "Gezimizin amacı öğrencilerimize bu vatanın nasıl bir fedakarlıkla kurtarıldığını kavratmaktır.Bundan 98 yıl önce ecdadımızın bu vatanı korumak için ülkenin dört bir yanından eşini, çocuğunu, anasını, babasını hiç çekinmeden geride bırakarak, gençlerimiz eğitimlerini yarıda bırakarak Çanakkale'ye düşmanla savaşmaya gelmişlerdir.Bu uğurda 250 bin şehit vererek "Çanakkale Geçilmez" sözünü tüm dünyaya duyurmuşlardır" dedi

Okul Öğrenci Meclis Başkanı Şule Aydın; geziden son derece mutlu olduğunu ve dedelerimize olan vefa borcunu ödemenin gururunu yaşadıklarını belirtti. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğrenciler 'Şehitlere Saygı' Projesiyle Çanakkale'ye Gitti - Son Dakika


Advertisement