Bursa'nın Orhangazi ilçesinde öğretmenler "Pırlatan Bal" adlı oyunu sahneledi.
Koç İlköğretim Okulu Müdürü Ertan Erdağı ve 17 öğretmenin rol aldığı 'Pırtlatan Bal' isimli komedi oyunu öğrenciler için sahnelendi. "Pırtlatan Bal"ı geçen nisan ayında sahneleyen öğretmenler büyük takdir toplamıştı. Öğretmenler bu kez diğer okullardan gelen öğrencilere oyunu sahneledi. Oyun sonunda öğrenciler öğretmenlerine çiçek takdim etti. - BURSA
Son Dakika › Yerel › Öğretmenler Öğrenciler İçin Oynadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.