Öğretmenler Öğrenciler İçin Oynadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğretmenler Öğrenciler İçin Oynadı

Öğretmenler Öğrenciler İçin Oynadı
12.06.2013 11:56

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde öğretmenler "Pırlatan Bal" adlı oyunu sahneledi.

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde öğretmenler "Pırlatan Bal" adlı oyunu sahneledi.

Koç İlköğretim Okulu Müdürü Ertan Erdağı ve 17 öğretmenin rol aldığı 'Pırtlatan Bal' isimli komedi oyunu öğrenciler için sahnelendi. "Pırtlatan Bal"ı geçen nisan ayında sahneleyen öğretmenler büyük takdir toplamıştı. Öğretmenler bu kez diğer okullardan gelen öğrencilere oyunu sahneledi. Oyun sonunda öğrenciler öğretmenlerine çiçek takdim etti. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğretmenler Öğrenciler İçin Oynadı - Son Dakika


Advertisement