Orduspor'da Olağanüstü Genel Kurula Doğru - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orduspor'da Olağanüstü Genel Kurula Doğru

15.12.2014 15:00

Orduspor'un eski kulübü başkanı Yaşar Pamuk, 3 Ocak 2015 tarihinde yapılacak olağanüstü genel kurulda başkanlığa aday olduğunu açıkladı.

PTT 1. Lig ekiplerinden Orduspor'un eski kulüp başkanı Yaşar Pamuk, 3 Ocak 2015 tarihinde yapılacak olağanüstü genel kurulda başkanlığa aday olduğunu açıkladı.

Pamuk, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Orduspor'un bu sezon yönetim hatalarından dolayı lige kötü başladığını ve gelinen noktada mor beyazlı ekibin 13 maçta sadece 4 puan toplayabildiğini söyledi.

Kulüp başkanı Nedim Türkmen'in olağanüstü genel kurul kararı almasının ardından başkanlığa talip olduğunu belirten Pamuk, Orduspor'un yaşadığı sorunları gördükçe üzüldüğünü belirtti.

Pamuk, 3 Ocak 2015 tarihinin Orduspor için "milat" olduğunu anlatarak, bunun herkes tarafından görülmesi gerektiğini kaydetti. - Ordu

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Orduspor'da Olağanüstü Genel Kurula Doğru - Son Dakika


Advertisement