Nurdağı ilçesindeki otobanda, devrilen tırdaki mısırın yola dökülmesi sonucu ulaşım bir süre aksadı.
Alınan bilgiye göre, Abdulkadir Bekçi'nin kullandığı 47 PB 145 plakalı mısır yüklü tır, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunun 6. kilometresinde, kaygan yolda sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu devrildi.
Tır sürücüsünün hafif sıyrıklarla atlattığı kazada, araçtaki mısır yola döküldü. Ulaşımın bir süre aksadığı kaza sonrası, ekiplerin yaptığı çalışmanın ardından yol trafiğe açıldı.
Muhabir: İzzet Mazı/ Ahmet Caner Baysal
Yayıncı: İsmail Fidan - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Otobanda Yola Dökülen Mısır, Ulaşımı Aksattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.