Ovacık Belediye Başkanı Hüseyin Denli, "En önemli sorunumuz içme suyu" dedi.
Denli, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçede yaşanan su sorunu için sondaj çalışması yaptıklarını fakat yeterli su kaynağı bulamadıklarını söyledi.
İlk yapılan sondajdan elde edilen suyun bir süreliğine ihtiyacı karşıladığını vurgulayan Denli, "Ovacık ve köylerinde su sorunu olması bizi sıkıntıda bırakıyor. En önemli sorunumuz içme suyu. Sondaj çalışmaları yapıyoruz. İki sondaj kuyusundan kısmi olarak ihtiyacımızı karşılamaya çalışıyoruz ama yeterli değil. Yeniden bazı kurumların desteği ile sondaj çalışması başlatacağız. Olumsuzlar olursa alternatif su arayışlarına geçeceğiz" diye konuştu. - Karabük
Son Dakika › Yerel › Ovacık Belediye Başkanı Denli Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.