Polatlı Belediyesi kültür gezileri kapsamında, Şentepe Yunus Emre Mahalle Konağı'nda eğitim alan öğrenci ve yakınlarını Çanakkale'ye gönderdi.
Polatlı Belediye Başkanı Yakup Çelik, kültür gezisinde ilk kafilenin yola çıkması nedeniyle düzenlenen törende yaptığı konuşmada, bu gezinin sadece turistik bir gezi olmadığını, Çanakkale'nin vatan uğruna canını veren ecdadın yattığı yer olduğunu söyledi.
Çelik, 25 öğrencinin aileleriyle birlikte bu geziye katıldığını belirterek, iyi yolculuklar diledi.
Konuşmaların ardından, geziye katılan öğrenci ve aileler Çanakkele'ye uğurlandı.
Muhabir: Ali Tuna
Yayıncı: Şükran Yücel - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Polatlı Belediyesi'nden Öğrencilere Çanakkale Gezisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.