Rektör Özer Engelliler Haftası'nı Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Rektör Özer Engelliler Haftası'nı Kutladı

11.05.2012 10:44

Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörü Prof.Dr.Mahmut Özer, Engelliler Haftası'nı kutladı.

Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmut Özer, Engelliler Haftası'nı kutladı.

Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmut Özer, 10-16 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Engelliler Haftası nedeniyle basın açıklaması yaparak, engelli bireyleri bu toplumun bir zenginliği olarak görebilmenin, engellilerin yaşadığı sorunların çözümünde temel noktayı oluşturduğunu söyledi. Özer, "Üniversitemiz bünyesinde kurduğumuz Engelsiz BEÜ Birimi tarafından yürütülen çalışmaların hedefi de tüm kampüslerimizde engellilere karşı önyargıları yıkmak, duyarlılığı geliştirmek ve bunu tüm topluma yaymaktır. Tüm kampüslerimizde gerçekleştirdiğimiz düzenlemelerle, engelli bir öğrencinin eğitimini hiçbir engelle karşılaşmadan sürdüreceği bir üniversite oluşturma çabasındayız. Engellilerin, eğitimle güçlendirilmiş yetenekleriyle, üreten bireyler olarak topluma kazandırılması ülkemize büyük güç verecektir. Bu duygu ve düşüncelerle, tüm engelli vatandaşlarımızın Engelliler Haftası'nı kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum" dedi. - ZONGULDAK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Rektör Özer Engelliler Haftası'nı Kutladı - Son Dakika


Advertisement