Salihli'de, Turizm Haftası Kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli'de, Turizm Haftası Kutlandı

17.04.2012 11:46

Turizm Haftası, Manisa'nın Salihli ilçesinde düzenlenen etkinlikle kutlandı.

Turizm Haftası, Manisa'nın Salihli ilçesinde düzenlenen etkinlikle kutlandı. Salihli Ticaret Meslek Lisesi öğrencilerinin hazırlamış olduğu Turizm Haftası etkinliği, Salihli Belediye Tiyatro Salonu'nda gerçekleştirildi.

Etkinliğe, İlçe Kaymakamı Ertan Peynircioğlu, Garnizon Komutanı Yüzbaşı Metin Şahin, Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Sungur, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mesut Arslan, daire müdürleri, okul müdürleri ile öğrenciler katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende, günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Salihli Ticaret Meslek Lisesi Müdürü Mehmet Afşar yaptı. Afşar, konuşmasında, Salihli'nin turizm açısından önemli bir konumda olduğunu belirtti. Konuşmanın ardından Salihli Ticaret Meslek Lisesi Tiyatro Kulübü "Turizm" konulu skeç gösterisi sundu. Turizm konulu yarışmada dereceye giren öğrencilerin ödülleri İlçe Kaymakamı Ertan Peynircioğlu, Garnizon Komutanı Yüzbaşı Metin Şahin, Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Sungur tarafından verildi.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Salihli'de, Turizm Haftası Kutlandı - Son Dakika


Advertisement