Salihli Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Gökhan Gürsoy, hastanede yeni yapılacak ek bina ile yeni birimler kurulacağını, kemoterapi tedavisi gören hastaların gelecek yıllarda Manisa veya İzmir'e gitmelerine gerek kalmadan Salihli Devlet Hastanesi'nde tedavi görebileceklerini söyledi.
Salihli'de görev yapan basın mensuplarıyla hastane yemekhanesinde bir araya gelen Gürsoy, basın mensuplarına göreve geldiği günden bugüne hastanede gerçekleştirilen yenilikler, devam eden çalışmalar ve 75 yataklı ek bina hakkında bilgiler verdi.
Devlet Hastanesinde geçen yıl yaklaşık 580 bin hastaya poliklinik hizmetinin verildiğini belirten Gürsoy, "Hastanemize yeni yapılacak ek bina ile yeni birimler kurulacak ve kemoterapi tedavisi gören hastalarımız önümüzdeki yıllarda Manisa veya İzmir'e gitmelerine gerek kalmadan Salihli Devlet Hastanesi'nde tedavi görebilecekler" dedi.
Başhekim Gökhan Gürsoy, basın mensuplarını yeni doğan yoğun bakım ünitesini ve görüntüleme birimlerini gezdirerek bilgiler verdi.
Muhabir: Çetin Karabıyık
Yayıncı: Tolga Albay - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli Devlet Hastanesi'ndeki Ek Bina Yatırımı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.