Canik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 2 kişi hastaneye kaldırıldı.
Gazi Osman Paşa Mahallesi Dündartepe Sokak'ta oturan Miraç K. (20) ve Havva K. (44), sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Miraç K. ve Havva K. hastaneye kaldırıldı.
Söz konusu kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi. - Samsun
Son Dakika › Yerel › Samsun'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.