Samsun Valisi Hüseyin Aksoy, "Üzüntü ve sevinçleriyle bir yılı geride bırakıyor, umut ve beklentilerle dolu yeni bir yıla girmenin mutluluk ve heyecanını yaşıyoruz" dedi.
Vali Aksoy, yayımladığı mesajda şunları kaydetti:
"Üzüntü ve sevinçleriyle bir yılı geride bırakıyor, umut ve beklentilerle dolu yeni bir yıla girmenin mutluluk ve heyecanını yaşıyoruz. Yeni bir yıl yenilenen, tazelenen ve güçlenen bir yaşam dönümü ve habercisidir. Bu bağlamda yeni yılın Samsunlu hemşehrilerimin aileleri ve sevdikleri ile birlikte geçirecekleri mutlu yarınların habercisi, hayallerinin ve umutlarının gerçeğe dönüşeceği sağlık ve başarı dolu bir yıl olmasını dilerim. Bu duygu ve düşüncelerle Samsun'da yaşayan herkesin, geleceğimizin teminatı sevgili çocuklarımızın, gençlerimizin yeni yılını en iyi dileklerimle kutlar, sağlık, mutluluk ve başarı diler, sevgilerimi sunarım."
Muhabir: Mustafa Çavuş
Yayıncı: İsmail Çimen - SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Samsun Valisi Aksoy'dan Yeni Yıl Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.