İlçede, 3. kez Saruhanlı Belediye Başkan Yardımcılığı'na atanan Recep Çımat görevine başladı.
Çımat, gazetecilere yaptığı açıklamada, 2 yıl önce AK Parti İlçe Başkanlığı'na atanması nedeniyle, Belediye Başkan Yardımcılığı görevinden istifa ettiğini hatırlattı.
18 Aralık 2011 tarihinde yapılan AK Parti 4. Olağan İlçe kongresinde aday olmayıp başkanlık görevini Fahrettin Ayçiçek'e bıraktığını ifade eden Çımat, 2 yıl ara verdiği belediye başkan yardımcılığı görevine yeniden atandığını kaydetti.
2004-2009 yılları arasında da üç buçuk yıl belediye başkan yardımcılığı yaptığını dile getiren Çımat, "Bu göreve üçüncü kez atanıyorum. Belediye olarak, Başkan Yardımcısı olarak ilçeye ve ilçe halkına hizmet etmeye devam edeceğiz. İnşallah bizler için hayırlı olur" dedi.
- MANİSA
Son Dakika › Yerel › Sarhanlı'da 3. Kez Belediye Başkan Yardımcılığına Getirilen Recep Çımat Görevine Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.