Şarkışla'da Milli Egemenlik İlkokulu'nun başlattığı "Okulumuzda dikili bir ağacınız olsun" kampanyası kapsamında, okul bahçesine 92 adet çam fidanı dikildi.
Okulun bahçesinde düzenlenen fidan dikim törenine, Kaymakam Davut Gül, Belediye Başkanı Kasım Gültekin ile öğrenciler ve velileri katıldı.
Okulun müdürü Abdülcelal Akdağ, "Hem çocuklarının hem de velilerimizin isimleri bahçe içerisine dikmiş olduğumuz çamlarda yaşatılacak. Kampanyamıza katılan tüm velilerimize teşekkür ediyorum" dedi.
Daha sonra 8 yaşındaki 92 adet çam fidanı toprakla buluşturuldu. - Sivas
Son Dakika › Yerel › Şarkışla'da 92 Çam Fidanı Toprakla Buluşturuldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.