Sgm'de İletişim Becerileri Konuşulacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sgm'de İletişim Becerileri Konuşulacak

Sgm\'de İletişim Becerileri Konuşulacak
15.03.2015 15:30

Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ‘İletişim Becerileri’ konulu konferans, 16 Mart Pazartesi günü, Sosyal Gelişim Merkezi’nde gerçekleştirilecek.

Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'İletişim Becerileri' konulu konferans, 16 Mart Pazartesi günü, Sosyal Gelişim Merkezi'nde gerçekleştirilecek.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Kadın Gelişim Akademisi eğitimleri kapsamında 16 Mart Pazartesi günü, İletişim Uzmanı Canten Kaya'nın konuşmacı olarak katılacağı 'İletişim Becerileri' konulu konferans düzenlenecektir. Sosyal Gelişim Merkezi'nde, saat 15.00'da başlayacak programda iletişim kurma yöntemleri ele alınacaktır. Tüm vatandaşlarımız konferansımıza davetlidir" denildi. - SAKARYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sgm'de İletişim Becerileri Konuşulacak - Son Dakika


Advertisement