Siirt'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siirt'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi

Siirt\'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi
18.12.2024 16:39

Kapalı alanda ateş yakan 3 kardeş, karbonmonoksit gazından zehirlendi ve Diyarbakır'a sevk edildi.

Siirt Barış Mahallesinde, kapalı alanda ısınmak için ateş yakan 3 kardeş, karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Zehirlenen kardeşler yapılan ilk müdahalenin ardından Diyarbakır'a sevk edildi.

Karbonmonoksit gazından zehirlenen kardeşler, yakınlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Hastanede yapılan ilk müdahalenin ardından kardeşlerin durumunun ciddiyeti nedeniyle Diyarbakır'daki bir sağlık kuruluşuna sevk edildikleri öğrenildi. - SİİRT

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Siirt'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement